Ajankohtaista
Laskutusvirhe saatiin korjattua nopeasti
Hilla Groupin laskutuksessa tapahtunut virhe saatiin nopeasti korjattua, eikä se edellytä asiakkailta toimia.
Hilla Groupin laskutuksessa on tapahtunut virhe. Järjestelmäuudistuksen yhteydessä tehdyssä tietokantojen yhdistyksessä tapahtui torstaina 20. huhtikuuta virhe, jonka seurauksena noin 80 paikallislehti Inarilaisen ja Sompion verkkolaskua lähetettiin väärille ihmisille. Virhe huomattiin heti seuraavana aamuna, ja laskut saatiin samantien vedettyä takaisin ja poistettua verkkopankista.
Virhe ei siis edellytä tilaajalta mitään toimia, eikä suurin osa väärien laskujen saajista välttämättä ehtinyt edes huomata virheellisenä heille tullutta laskua.
Näin ei kuitenkaan saisi tapahtua. Hilla Group ja järjestelmäuudistuksessa mukana oleva kumppani Anygraaf pahoittelevat vilpittömästi virhettä. Hilla Group on tehnyt asiasta tietosuojavaltuutetulle omavalvontailmoituksen, ja asian käsittely jatkuu siellä. Jos asiasta herää huolta tai omasta laskusta on kysyttävää lisätietoa saa Hilla Group Oyj:n asiakaspalvelusta numerosta 020 750 4469 tai sähköpostista asiakaspalvelu@hillagroup.fi.